Для організації та проведення заходів з учасниками навчально-виховного процесу, спрямованих на попередження та профілактику наслідків стресів і дистресів, гострих емоційних станів, переживання горя і втрат, деструктивної та суїцидальної поведінки рекомендуємо використовувати методичні матеріали та діагностичний інструментарій, що містяться у методичному посібнику «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період»/ Н.П. Бочкор, Є.В. Дубровська, О.В.Залеська та ін. / Заг.ред: Панок В.Г., Левченко К.Б. – К.: МЖПЦ «Ла Страда-Україна», 2014. – 84 c., а також в електронному збірнику методичних матеріалів для спеціалістів психологічної служби, дітей, які пережили втрату, батьків, класних керівників, педагогічних працівників, наданому кафедрою практичної психології Черкаського ОІПОПП і обласним центром практичної психології і соціальної роботи.
|